Túl vastagnak találta a borravalót a pincérnő

Telepi János ,09:36

Buli volt tegnap este? Éppen ébredezel? Nem mered megnézni a pénztárcádat, mert tapasztalatból tudod, hogy sokat költöttél, és még annál is többet, mint amire most gondolni mersz? Emészt a kétség, hogy legalább egy ötezrest elvesztettél valahol? Kiesett a zsebedből? Az is lehet, hogy elnézted, és a 4600 forintos számlára tízezressel fizetve nagyvonalúan benyögted, hogy "ötösből légyszíves", erre a pincér négyszázat adott vissza, mert rájött, hogy benézted a címletet? Megeshet, hogy két ezres közé véletlenül beszorult egy tízezres, persze szólni megint nem szólt senki? Nos, próbálj emlékezni: hátha neked is szerencséd volt!

Levelet kaptunk a szimpatikus@indamail.hu-ra, kérésre név nélkül közöljük:

 

Helló!

Van a Nyugati mellett egy billiárdszalon, legalábbis két-három éve még volt. Oda mentünk le páran billiárdozni, és egy idő után már nem voltunk szomjasak. Rendeltem a pultnál még egy kört, és az italokkal együtt visszamentem a helyemre. Pár perc múlva utánam jött a pincérnő, és hozott egy 10 000 forintos bankjegyet, hogy azt véletlenül összefogtam egy másikkal, és többet fizettem. Én szerintem észre sem vettem volna másnap reggelig, de talán még akkor is csak csodálkoztam volna, hogy mennyi pénzt költöttem este. A lány meg vette a fáradtságot, kijött a pult mögül, megkeresett és visszaadta.

 

Ilyenkor gondolok arra, hogy van remény.

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr75651025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kísérletinyúl 2008.09.07. 10:36:27

én is mindig visszaadom ;-)

Jimbo75 2008.09.07. 11:13:40

Én nem:-))
Annyiszor prőbálnak boltban átbaszni, hogy ez még kevés is lenne kompenzációnak.

Pattajaa · http://google.hu 2008.09.07. 11:37:28

Hol van a nyugatinál biliárdszalon? Én soha nem találkoztam vele! Én csak egy füstös olcsó kocsmát láttam darts-al, lepukkant biliárdasztalokkal, csocsóval meg annak az alkesz közönségével... hol van ott szalon?

paja 2008.09.07. 12:05:12

Ládd Pattajaa, mégis visszaadták ott a zsét. És ez bizony szalonképeeség!

csak nézek ki a fejemből 2008.09.07. 12:12:57

Na és?
Nálam egyszer ott felejtett szegény anyagbeszerző negyedmillát egy borítékban.
Másnap felhívtuk, és megmondtuk, hogy ne keresse.
Éppen a főnöke akarta kirúgnia amikor befutott a telefon. Embert ennyire örülni rég láttam.
Nemrég meg egy másik cégtől valamit kétszer fizettek ki. 475 ezer volt a hiányuk. Mi találtuik meg előbb a hibájukat, megköszönték.
De ezek azért nem érnek meg postot. Elég hozzá tisztességesnek lenni.

matyiő 2008.09.07. 12:30:56

hátéppenhogymegér. végre nemnyavajgás.

Wattafing 2008.09.07. 12:53:24

Az utolsó mondatoddal kapcsolatban:Ne reménykedj,egy UFO-val hozott össze a sors. Én is UFO vagyok.

fff 2008.09.07. 12:57:21

á, ez már régen volt és amúgy is fotosopp.

mindegy 2008.09.07. 13:16:00

Na, ez tényleg rém fontos. Köszönjük meg, ha valaki jó hozzánk, még akkor is, ha ez különben "természetes" (kellene legyen).
Én egyszer ezressel fizettem a Westendben a Match pénztárában, a pénztáros közben dumált a barátnőjével, és tízezerből adott vissza. Szóltam neki, hogy nem OK a pénz; kioktatott, hogy távozás után nincs reklamáció... mégis elmondtam, bár nem nagyon akart figyelni rám, hogy én visza szeretnék adni neki 9000 Ft-ot. Mikor felfogta, durván és szó nélkül kikapta a kezemből a pénzt... HP :)

bambuszrügy 2008.09.07. 13:18:19

nem kellett vóna

JohnnyWeiss 2008.09.07. 13:47:03

Egyszer vásároltam valami párszáz forintos dolgot egy öltönyboltban, tízezressel fizettem és a pénztáros 20-asból adott vissza. Szóltam, hogy szerintem ez így sok lesz. Lesápadt hirtelen, aztán nem győzött hálálkodni. A tulaj pont ott volt, és mondta, hogy válasszak magamnak egy ajándék nyakkendőt a kínálatból. De nem kellett, mert utálom a nyakkendőt, mondtam, hogy ez csak korrektség. Ennyi.
Sajnos kevés az ilyen.

Rágics MAjszi 2008.09.07. 14:21:49

Én egyszer elhagytam a pénztárcám és képzeljétek visszaküldték a papírjaimat. A pénzt megtartották. Azt kívánom, hogy a villám vágjon bele abba aki elköltötte a nehezen megkeresett pénzem. Tudom a papírok is sokba kerülnek, de az csak egy hangyányi lett volna a többi mellett.

Vigyázz mert ha dörög az ég, meghallgatásra találtak imáim ;)

Hayo 2008.09.07. 15:03:07

Halló, *** rádió? Találtam egy pénztárcát a Deák téren, volt benne 130000 ft. és egy igazolvány: KovácsDezső... Na, neki küldeném a következő dalt...

Rágics: járhattál volna rosszabbul is... asszem ha elhagynék egy ilyen "mindent", akkor a papíroknak jobban örülnék... a többi a vám volt: (

drc 2008.09.07. 15:09:48

milyen rendesek ezek az Ijászos pultos lányok:)

torró 2008.09.07. 15:58:50

Igen így lenne természetes.Nem licitáláskép, de én a lakásomtól 50km-re hagytam el a táskámat/irat pénz/ és másnap jött egy család, ők találták meg, elhozták. Szerettem volna meghálálni,de semmit nem fogadtak el csak sűrű köszöneteim.Igen,vannak megható dolgok is.

Vattata 2008.09.07. 16:21:30

"Jimbo75 2008.09.07. 11:13:40

Én nem:-))
Annyiszor prőbálnak boltban átbaszni, hogy ez még kevés is lenne kompenzációnak"

Gratula bazd meg.. te aztán ember vagy a javából. Remélem még szaporodni is fogsz és hasonló jóra neveled a kölykeidet is.

Veinemöinen 2008.09.07. 16:26:48

drc: inkább a Forest lesz az ("Oda mentünk LE páran...")

papilloma 2008.09.09. 01:48:27

Nem a Patkó Bandi?

Drága Bunkócska 2009.02.26. 14:47:19

Ez 1998-ban történt. Bankban dolgoztam. Egyszer bejön egy néni és kérdezi mennyi az árfolyam. Megmondtam neki. Erre azt mondta, hogy akkor szeretné forintra váltani 8000 német márkáját, mennyit kap érte. Megmondtam. Erre elővett egy borítékot, kinyitotta átadott 10 darab 1000-márkást. Rögtön látom, hogy mi történik. Alaposan megszámolom a pénzt, s rákérdezek, hogy mennyit szeretne beváltani, mire ő hajtogatja, hogy 8 ezret. "Tehát 8000?", rá is kérdezek mégegyszer. Ő csak mondja, hogy igen. Erre leszámolom neki a 8000 DEM forintértékét és viszlát. A 2 darab felesleges ezrest meg begyűröm a gépem mögé, nem látható helyre. Vártam a nap végéig, hátha visszajön a néni. Nem jött. Másnap elköltöttem a pénzt, éppen jól jött mert volt 100 ezer forint körüli elmaradásom árammal, vízzel. A többit meg eltettem, s jól elhasználtam.

terran 2009.05.07. 18:02:39

@Drága Bunkócska:
tudom, hogy régi komment de ekkora szemetet..
süti beállítások módosítása