Négy ember segített a nagymamának

Telepi János ,11:47

Ami most jön, nem gyermekmondóka, hanem a kőkemény magyar valóság: ez elvesztette, ez megtalálta, ez felhívta, ez bevitte, és az irodai dolgozó hiánytalanul, mind átadta.

 

 

Ja, egy pénztárcáról van szó, amit nagymama státuszú tulajdonosa elvesztett a Szeged-Bácsalmás autóbuszjáraton, amit a sofőr megtalálás után átböngészett, hogy találjon benne egy patikai törzsvásárló-kártyát és felhívja a gyógyszertárat, ahol a patikus nem megadta a néni elérhetőségét a buszsofőrnek, hanem fél szemét az adatvédelmi (és illem-) szabályokon tartva inkább a nénit hívta fel, hogy keresse a buszsofőrt, hogy aztán ennek megtörténtével a buszsofőr kollégája visszavigye Szegedre a fent említett tárgyat, amit aztán a forgalmi irodában dolgozó volán-alkalmazott végülis hiánytalanul visszaadott jogos tulajdonosának.

 

Hitetlenek, kétkedők, fotosoppot kiáltók járjanak utána a Délmagyar Online-on, ahol konkrét nevekkel számoltak be az esetről.

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr661745169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzupi 2010.02.10. 13:32:49

Szegeden már történt egy hasonló eset, ahol engem hívtak fel, mikor egy ismerősöm elvesztette a pénztárcájat, és az én névjegykártyámat találták meg benne. Mondták, hogy melyik forgalmi irodában veheti át, és adtak egy telefonszámot is.
Felhívtam az ismerősömet, aki tőlem tudta meg, hogy elvesztette a tárcáját :)
Nemsoká boldogon vette át, és minden rendben volt.
Kár, hogy az ilyen esetekről újságban lehet olvasni, mert ritkák, de legalább vannak :)

Brannagh · http://studiolum.blog.hu 2010.02.10. 16:54:43

Ezért bosszant fel engem, amikor lenaivoznak, leszéplelkűznek, mint e világba nem valót. Mert szólok a boltban, hogy sokat adtak vissza. És mert én sem nyúlnám le senki értékét, pénztárcáját. Az a szomorú, hogy egy ilyen hír már-már szenzációszámba megy, holott így kéne működnie az ember-ember kapcsolatoknak...

Labasmaz 2010.02.10. 17:27:40

Ez lenne a normalis. Amikor UK nyaralas soran elhagytam a jatszoteren a gyerekkel libikokazas kozben a mobilom, odatettek az egyik colop tetejere. Amikor rohantam vissza erte, pont jott szembe a megtalalo, mondta, hogy ott van, gondoltak, ugyis mindjart visszaszaladok erte. Ez amugy 1998 oszen volt, amikor egy 2110-es Nokia igencsak jelentos erteket kepviselt a mai mobilarakhoz kepest.

közöSÜN 2010.02.10. 17:38:13

Egy kolleganőm ma reggel 6 körül a 233E buszon hagyott el egy mobilt (értéke kb5000HUF), kicsit sírdogált, aztán kalandvágyból felhívta a BKV-t.Rövid idő múlva visszaszóltak, hogy megvan a teló, a busz kb 15 perc múlva ér a megállóba, a sofőrnél lesz az elveszett drágaság.
És ott volt, visszakerült, happy end...

nézz · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.10. 17:55:44

Én ilyen diákkal csináltam már, hogy iwiw-en kerestem meg a csajt. Ott kiírta magáról a címet is és így könnyen tudtam postázni.

Hozzá Szóló 2010.02.10. 17:55:48

@Brannagh:

" - Elnezest, nem stimmel a visszajaro penz..."

" - Penztartol valo tavozas utan reklamaciot nem fogadunk el!"

" - Akkor megtartom a plusz tizezret, TE KOCSOG" :D

Rá Dios 2010.02.10. 18:01:03

Mondhatnám, így természetes, de tudom, - már - nem az. Jó volt hallani.

Sadist 2010.02.11. 14:27:31

@kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook!: Igen, Szegeden, a kultúra és a napfény városában.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.02.11. 14:28:45

@egy emberr: ráhibáztál, nem nagyon szeretem az ilyesmit, de még majd gondolkodom rajta - ahogy tetted te is :)

Mondjuk, azért köszi, hogy észrevettél és megemlítettél magadnál :)

dokalu 2010.02.11. 14:29:03

Nekem a múlt héten volt egy hasonló esetem: A lányom visszament délután a suliba és odafelé elhagyta a zsebéből a telefonját. Egyszer csak csörög a saját mobilom, egy fiatal férfi szólt bele, hogy megtalálta a telefont, valószínűleg a gyerekemé, (mert a Mama néven beazonosított :))
és itt és itt van, menjek érte, szívesen megvár. A saját mobiljáról hívott fel, és valóban megvárt. Ja, és nem fogadott el semmit. Ez visszaadta a hitemet a jó emberekben. Kb. 18-20 éves lehetett, és Németh Andrásként mutatkozott be. Ezúton is hálásan köszönöm! :)

1kutya 2010.02.11. 19:45:50

Szeged és Bácsalmás az már félig Szerbia. az egy kultúrált ország. nálunk ilyen nem történhet meg. fotosopp:-DDD

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.02.12. 12:16:51

Én is kaptam vissza már az elhagyott pendrájvomat. Hihetetlen érzés! Megtalálónak akartam adni egy sört, nem fogadta el.

Viszont amilyen lukas a fejem mostanában (mindent elhagyok), decemberben 1000 túlóra után bankautómatából vettem fel pénzt. Autómata perceg, elteszek mindent... csak a pénzt hagytam ott, így karácsony körül eléggé örültem neki. Valaki viszont jól járt: 50 000 Ft az utánam jövőnek.

Azóta úgy érzem figyelnek, követnek - tudják, hogy érdemes.
süti beállítások módosítása