Mózes zen helyzetbe került

Telepi János ,10:43

A Délmagyar.hu fotóján Mózes látható, akinek saját bevallása szerint a zen segített megfogni egy lúzer táskatolvajt Szegeden:

 

 

Nemrég történt a csongrádi megyeszékhelyen, hogy valami futóbolond berontott a város egyik patikájába azzal, hogy fegyver van nála, és pénzt vagy életet. A patikusokat nem sikerült megijeszteni, közölték vele, hogy coki, mire a csávó futásnak eredt, és hopp, felkapta egy padon ülő idős hölgy táskáját, mert még nem unta a bűnözést. Ekkor jelent meg Mózes, teljes életnagyságban:

 

Beálltam az út közepére, de nem volt tervem. Lélekben felkészültem, hogy ütközünk. Irányt is válthatott volna, hiszen látta, hogy elé állok, egyértelművé tettem, hogy benne vagyok a buliban. Ő azonban szaladt tovább az Imre utca felé, aztán a kezembe nyomta a táskát. Zen helyzet volt: terv nélkül szerzett motyót terv nélkül szereztem vissza. A táskát átadtam a hölgynek, aki eléggé feldúlt volt – azért ez egy békés park.

 

Hát, így mennek a dolgok Szegeden. A tolvajt elfogták, a hölgy minden bizonnyal megnyugodott, Móka - Mózes kutyája - pedig szaladhat végre a labda után, amit gazdája dobott el neki.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr812953701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása