Sorbanállók segítettek egymásnak a Nyugatiban

Telepi János ,16:09

Új blog, első poszt. Magyarázkodás helyett vágjunk bele!

Aki rendszeresen utazik vonattal, az tudja, hogy a jegyvásárlásnál csak egy rosszabb van: a péntek délutáni jegyvásárlás Budapesten. Sokan mennek haza vidékre, délután háromtól gyakorlatilag több 10 méteres sorok alakulnak ki az összes pályaudvaron, rengetegen kérnek számlát a munkahelyük címre, mert ugye a cég fizeti a hazautat. A "van még 10 percem, gyorsan megveszem a jegyet" típusú kijelentések értelmüket vesztik. Annak külön bája van, mikor valaki előrefurakszik, hogy neki megy a vonata, bámulatos mentális képességekről téve tanúbizonyságot nem hallja meg a mögötte állók felszólításait és jelzőit, megveszi a jegyét, majd legközelebb rohanás közben láthatod ismét: te futsz, ő meg sört szürcsöl kényelmesen valamelyik talponállóban. Tegnap viszont hihetetlen dolog történt: két ember normálisan viselkedett

 

Nyugati pályaudvar, este hat óra, tömeg, nyomor. Beálltam a legrövidebb sorba csak négyen vannak előttem, viszont hamar kiderül, hogy nem véletlenül hanyagolják az emberek ezt az ablakot. Az előttem álló szőke srác közölte, hogy ő volna az utolsó vásárló, a pénztáros be fog zárni utána. Oké, kiválasztottam egy másik, jóval hosszabb sort. Ekkor érkezett futva a hosszú hajú fiú, meglehetősen izzadt, majd mikor a szőke neki is elmondta mi van, kis híján elsírta magát. Nem hallottam, mit mondott, de láthatóan tényleg el kellett érnie valami vonatot. Nem furakodott, nem próbált trükközni, csak állt tanácstalanul. Ekkor a szőke srác közölhette vele, hogy majd vesz jegyet neki is, mert a hosszú hajú előkapta a pénztárcáját, és vadul elkezdett benne kutakodni. Persze, nem volt aprója. És ekkor eljött a pillanat, amikor nem hittem a szememnek. A késésben lévő utas otthagyta a sporttáskáját a szőkénél, és elrohant pénzt váltani. A szőke megvette a jegyet, megvárta, a fiú gyorsan fizetett majd elrohant.

Először nekem is apróságnak tűnt ez az egész, de aztán rájöttem, hogy talán még nem is láttam ilyesmit. Egyikük sem akart kicseszni a másikkal, gondolkodtak kábé 30 másodpercet, majd találtak egy megoldást, és mindenki jól járt. Ahogy leszűrtem, akkor találkoztak először, ott a Nyugatiban. Az jutott eszembe, hogy vajon tényleg ilyen kevés "jótett" történik újabban ebben az országban, vagy csak egyszerűen már nem vesszük észre, ha valaki normálisan viselkedik? Vajon sok szimpatikus magyar van, vagy kevés?

Akkor gondoltam arra, hogy talán egy ilyen blog segítene válaszokat adni ezekre a kérdésekre. Szóval, ha várandós nő vagy és átadták a helyet a buszon, vagy szóltak a boltban, hogy kiejtettél a zsebedből egy tízezrest, akkor itt megköszönheted a kedvességet: szimpatikus@indamail.hu.

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr28608180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.08.09. 20:07:46

Ne már.... egy építő-jellegű blog?

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2008.08.09. 20:08:59

tényleg jó sztori.

ilyen is van, nem csak a "hogyan verte agyon a bunkó büdösszájú kaller a bunkó büdösszájú bliccelő utast"- típusú blogbejegyzések.

bolomba (törölt) 2008.08.09. 20:17:42

es ha majd jonnek a lehuzo kommentek, akkor nyugodtan elo lehet venni a ket nagy klasszikust a Kelly Hoseibol.:)

“Ennyi pozitív kisugárzással nem veszthetünk!”

vagy ha mar durvul a helyzet:

"ne gyere nekem a negatív hullámaiddal!"

szbszig 2008.08.09. 20:32:08

A simlisek már előre dörzsölik a markukat, és drukkolnak, hogy minél többen olvassák ezt a blogot - és hogy minél többen bíznak majd meg hasonló alkalom esetén bennük...

bolomba (törölt) 2008.08.09. 20:35:02

szbszig,

"ne gyere nekem a negatív hullámaiddal!"

sufner 2008.08.09. 20:38:31

yeaah! tudtam én, hogy nem csak rossz dolgok vannak ebben az országban.
remélem jó lesz a blog, lesz anyag bele..

én máris mondok még egy jóembert, tegnap az asszonykám kirántotta a pénztárcáját (pénz+iratok+kártyák+fél élet) a Határ úti SPARban, és nem vette észre. A mögötte épp megérkező ember meglátta, és szólt neki. Ezúton is köszönjük, elképesztő armageddon lett volna, ha nem lesz meg ott akkor.

Leeroy of SMV Design 2008.08.09. 20:52:20

Na végre, egy ilyen blog is kell! Bízom benne, hogy sokan írunk majd bele egy-egy jobb kicsengésű sztori végett.

degreen 2008.08.09. 20:59:38

apa, kezdődik :)) alulról, lassan. úgyhogy a bunkóknak el lehet lassan menni, külföldre.

tra lala 2008.08.09. 21:01:27

Nyugatinál ez a pénztárzárós dolog elég nagy szemétség. Ritkán járok arra, de volt már olyan, hogy a 3. pénztárat akarták bezárni előttem. Vagy a pénztáros nem szólt, vagy a jegyvásárló nem adta tovább az infót, de mindegyik esetben több-kevesebb várakozás után átzavarták a sor hátralevő részét máshova. Akinek szerencséje volt, az jó sorba állt, akinek nem, az újabb várakozás után állhatott a következő sor végére. A 3. sornál az mentett meg, hogy valakinek mögöttem végleg elfogyott a türelme és a pénztáros inkább hátrébb vitte az "őt még kiszolgálom" határt, minthogy kitegye magát a nép _jogos_ haragjának.

Az a baj, hogy a fenti sztori az nem véletlenül ritka. (Mindkét fél részéről.) Egész addig ilyen bátor az ember, amíg egyszer pórul nem jár.

euAgWzgmmtq7K 2008.08.09. 21:17:10

egyszer részegen kb épp lefolytam a hátsó ajtón 41-es villamosról, mentünk volna tovább, aztán a vezető kiszólt, hogy kiejtettünk valamit, nézzük meg. visszamegyek, ott a pénztárcám. nem győztem hálálkodni - pénz, bankkártya, minden irat. és onnan a tükörből kiszúrta, és nem szarta le, és nem benyúlta, hanem szólt. elég pozitív?

hagymácska 2008.08.09. 21:38:55

nem rég törtét h.bevásárlás után felbasztam a fél kiló szeletelt kenyeret a nissan tetejére és elindultam..erre jö szembe egy bácsi szintén autóva és mutogat meg csápol sőt lassít is egészen addig amíg meg nem állok.mondom mi van??még majdnem nekem állt feljebb, erre egy járókelő közölte h.fenn van a kocsin a kenyér:))nem győztem integetni meg jelelni a bácsinak hogy oké vettem meg nagyon köszi:))aranyos volt.
aztán fél évre leszoktam a cigiről, volt egy bolt ahova jártam és megemlítettem a boltosnak vmiérthogy miben vagyok, de nagyon nem ismertem amúgy.szóval pár hétre rá mikor mentem a kirakat előtt, kiszaladt az üzletből utánam, hogy megkérdezze hogy bírom:))
én ezeket sztorikat megjegyzem erősen, mert ha parasztokal talákozo ezekel egyenlítek:))

starseed 2008.08.09. 21:39:01

a bkv-figyelő és a máv-os blog után kész felüdülés lesz ide átjönni... kíváncsi vagyok, mennyi pozitív ork-os történet lesz....

ghammond 2008.08.09. 21:43:14

Nekem is volt élményem egy szimpatikus magyarral, bár nem pályaudvaron. Kocsival indultam munkába, mint minden reggel és út közben jutott eszembe, hogy otthon hagytam a belépőmet. A legközelebbi megfordulási lehetőség az út menetirány szerinti bal oldalán levő mellékutca volt, mivel szembe nem jött senki, gyorsan kitettem az indexet és elkezdtem kanyarodni. Szerencsére azért belenéztem a bal külső tükörbe is és láttam, hogy egy motoros már majdnem ott van mellettem. Hirtelen visszarántottam a kormányt, amitől a kocsi egy kicsit megbillent, de nagyobb baj nem történt, viszont leálltam az út jobb szélén a nagy ijedtségre. A motoros is odaállt mellém. Én már felkészültem a nagy anyázásra, bezártam az ajtókat, de azért résnyire leeresztettem az ablakot, kíváncsi voltam, mit fog mondani. Nem anyázott, hanem elnézést kért, amiért megijesztett, azt mondta ő volt a hibás, amiért túl hirtelen vágott ki mögülem... Na, erre én is csak annyit mondtam, hogy én meg túl hirtelen akartam irányt váltani, tehát én is hibás vagyok. Erre kellemes további utat kívánt és elment. Én meg ültem ott és arra gondoltam, milyen jó lenne, ha minden hasonló konfliktus így végződne...

A jegyváltáshoz: a sorállással kapcsolatos elméletek szerint a leghatékonyabb (leggyorsabb) sor az amikor egy sor tartozik több kiszolgálóhoz, tehát nem kell azon lottózni, hogy melyik sor fog a leggyorsabban menni, hanem beállok az egyetlen sorba és amikor én jövök, az éppen felszabaduló ablakhoz megyek. Erre a világ legtöbb repülőterén, bankjában, pályaudvarán már rájöttek, nálunk úgy látszik még nem...

borovi 2008.08.09. 22:02:18

Nekem sajnos nem volt ilyen pozitív élményem mostanában. De remélem, hogy lesz! :)

PTibor (törölt) 2008.08.09. 22:35:34

Ide tartozik szerintem az is, mikor ugyanott vettem a cigimet, és a nő már tudta, hogy mit kérek.. megjelentem, nem kérdezett, csak kiadta..
vagy a kávézóban, ahol a pincérlány már csak annyit kérdez, hogy a "szokásosat?". Bár ezek már "ismerettségen" alapulnak, nade akkoris.. :)

huanita 2008.08.09. 23:03:30

Kereszteződés, ahol természetesen nem működik a lámpa. Forgalom megy, megy, én meg állok a babakocsival és várok, várok. És lássatok csodát egyszerre megáll egy autó és mutatja hogy menjek. Én is mutatom, hogy mennék, de egy sáv még kevés. És lássatok csodát megáll a másik oldal is.

Fekete Pestis 2008.08.09. 23:08:20

Tényleg, miért nem lehet megoldani, hogy
1. a jegyeket ( tetszőleges állomásról tetszőleges állomásra ) automatából lehessen venni ? A MÁV Rt nek adott évi 8O milliárdból erre is futná
2. a már meglévő automatákból bankkártyákkal is lehessen jegyet venni ?
( most hadd ne jöjjek hollaniai példákkal, demagóg lenne. )

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.08.09. 23:09:10

Ezt jó olvasni!
A kommenteket is :)
Még több ilyet!

Luos 2008.08.09. 23:14:54

Nekem is volt egy ilyen jó történetem. Egy matchban vásároltam, éppen koncertjegyet mentem vásárolni (egy interneten talált embertől), és húszezres volt nálam. Vettem pár dolgot a boltban, majd pakoltam a táskámba, közben számoltam hogy kb mennyi visszajárót kell kapnom és a pénz eltétele közben a pénztárcámon kivülre sikerült rakni egy tízezrest. Nem vettem észre, elsétáltam, majd mikor már az út másik oldalán voltam hallom hogy ordítanak utánam, aszittem valami rosszat csináltam, de szerencsére a pénzt hozták utánam :)

Ugyanebben a boltban vásároltam pár hónappal később, vettem egy csomó dolgot (kb 1000 ftért), és csak 300 Ft ra jött ki a számla, cserébe szóltam hogy ez így nem okés :)

Attyna 2008.08.09. 23:24:36

Ez ugyan nem mostanában történt, hanem legalább tíz éve (lehet, hogy több), de akkor is pozitív.
Elhagytam a személyimet (rossz szokásom volt, hogy a farzsebemben hordtam), valószínűleg kieshetett valahol. Namost ugye a régi személyiben még a lakcím is benne volt. Este 10 környékén, már a hazafelé útvonalon észrevettem. Visszamentem azon az útvonalon, ahol közlekedtem (kb. 1 óra séta), de nem találtam sehol. A másnapom igen zsúfolt volt, úgyhogy nem igazán fért bele egy új személyi elintézése, gondoltam egy napot csak kibírok. Másnap, mikor du. hazamentem, a postaládámban találtam meg, valaki bedobta. Hálás köszönet azóta is, mert egészen biznyos, hogy minimum 2 kerülettel arrébb tűnt el.

Isti 2008.08.10. 00:12:11

Én ma vesztettem el az utánfutómról a rendszámomat. Mint kiderült, még a városon belül, valaki ugyanis megtalálta, felhívta a rendőröket, azok kimentek hozzá, utánanéztek a lakcímemnek és kihozták. Nekem fogalmam sem volt semmiről, nem is vettem észre, hogy valami hiányzik, mire hazaérek, ott figyel a rendszámtábla a feleségem kezében...
Ezer köszönet mindenkinek.

lucc 2008.08.10. 00:14:14

Rám a múltkor egy lájtosan hibbantnak tűnő (mondjuk csak emiatt) csóka bízta a bevásárlókocsiját, amíg visszarohant a karton ásványvízért, amit elfelejtett, a teszkóban. Csakhogy a kocsiban fullos brifkó, kocsikulcs, minden ott figyelt. Persze vigyáztam rá, csak mivel már kerültem sorra, azt néztem, ki is fizessem-e a brifkóból vajon a cuccost, vagy mi legyen? :) Azért az ilyesmit kissé kamikáze ötletnek tartom.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.10. 00:19:03

jaj de nagyon jó, már aaaaaaaaannyira vártam valami ilyesféle blogot! :-))))

Chintaran 2008.08.10. 00:20:47

Felvettem a blogot a feedjeim közé (hogy mindig lássam, ha lesz új post), mert én is kiváncsi vagyok a válaszokra.

Illetve lehet, hogy nagyon triviális dolog, de bizony úgy érzem, hogy azért vagyunk ennyire megkeseredve ebben az országban, mert itt mindig mindenhol csak a negatív dolgokat szokás kiemelni (szokták úgy is mondani, hogy szeretünk panaszkodni), és ez végre egy blog, ahol nem a panaszkodást látom.

Virág elvtárs 2008.08.10. 00:38:01

Hétvégén a margitszigeti szökőkútnál ültünk. Felhívott egy barátom, beszéltünk és zsebre tettem a telefonom. Elindultuk. Csörög a másik telefonom (2 van), ugyanaz a barátom hív aki az előbb és azt mondja, hogy elhagytam a telefonomat a szökőkútnál. Kérdeztem, hogy honnan tudja? A mellettünk ülő társaság észrevette, hogy kiesett a zsebemből. Felhívták a utolsó számot, a híváslistában, az egyikük meg is adta a barátomnak a számát, hogy hol érhetem el, és hova mehetek a telefonért. (Nem egy új csilivili telefon, de nekem nyilván fontos.) Visszamentem, és arra gondoltam, hogy van még remény... Mindez 5 perc alatt történt.

Jó ilyen történeteket olvasni és írni. Unalmasak a "nekemaszariskeserű" blogok és kommentek.

mitro 2008.08.10. 00:42:59

Gratula, nagyon nagy ötlet ez a blog, sokáig éljen!
Én is felvettem a feedeket!

StopSzmog 2008.08.10. 00:53:06

Hehhh, örülök ennek a blognak, remélem kitart és tele lesz szívmelengető történetekkel, mint a csakjohirek.hu/

Önvédelemből - meg csak úgy - magam is hosszú évek óta gyűjtögetem ezeket és szintén jó hosszú ideje sportot űzök abból, hogy a legdurvább konfliktusok helyszínét is mosolyogva hagyjuk el.

SámánZsolti 2008.08.10. 01:48:57

Yippie! Remek blog ötlet! Hozzá is adnék a sztorihoz! Egy pár hónapja eltűnt a pénztárcám és körlübelül két hete kerestem... Benne iratok bankkártya, minden ami kell, leszámítva az elérhetőségemet meg, hogy hol is lakom! Erre, felhív jóanyám és elmeséli hogy a Harkányi szomszédunk bekopogott a pénztárcámmal meg a sztorival.: Az esetet megelőzően két héttel kiesett buszon alvás közben a zsebemből a tárcám a Fehérvár Pécs vonalon. Ezt a tárcát megtalálta egy siklósi romacsalád akik már visszafelé mentek a busszal soproni rokonokhoz és valahogy kinyomozták a címem a tárcában talált névjegyeken keresztül de nem voltunk a telefonkönyvben így a szomszédot hívták fel... Na ez milyen?! =) Ezúton is örök hála!

jaegtoer 2008.08.10. 06:52:54


Gratulálok kedves T.J. a blogodhoz és az első posztodhoz.

Már rég kiérdemeltek a hétköznapok hősei, és a mindennapok apró csodái egy ilyen blogot, egy ilyen posztot.

Máskor is benézek, és remélem hozhatok valamit. Most is lenne, de nem fényezném magam:-)

átutazó 2008.08.10. 07:09:37

Egy kis ünneprombolás. Miért nem tudja a MÁV megoldani a gépesített számlakiadást ? Igaz, már majdnem 100%-osan tudom felmérni, hogy van-e olyan a sorban, aki számlát kér.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2008.08.10. 08:23:19

Nohát, most aztán meg vagyok lepve rendesen :)))) Tegnap négykor indulás, ma reggelre 32 komment!

A legjobban viszont annak örülök, hogy jönnek a megnyugtató történetek, tényleg jó olvasni a kommenteket! Jöhetnek mélben is, hadd szaporodjanak a posztok!

És az is jó, hogy senki nem értett félre: nem öncélú, álnaiv blogot akartam indítani, mert az nevetséges lenne. Pont ez volt a cél, hogy arra használjátok, amire most!

Áááááááá, télleg jó ám :))))))

kutyavonat 2008.08.10. 08:28:24

> 2. a már meglévő automatákból bankkártyákkal is lehessen jegyet venni ?
> ( most hadd ne jöjjek hollaniai példákkal, demagóg lenne. )

nekem mindig sikerül

Subculture 2008.08.10. 08:53:51

Helló!

Sok az iratelveszítős sztori és sok a megtalálós is:)
Nekem egy másmilyen lenne

Pár hónapja nagy zuhé volt, de nem volt se kapucnim, se esernyőm, de haza kellett jutnom. Örsön általában átszaladgálunk a villamosoknál (még akkor is, ha épp piros, mert azért látni azt, ha épp nem jön vili) de ez alkalommal épp mindkét oldalról jöttek, piros is volt, elég nagy tömeg kényszerült megállni. Áztam-fáztam, mire egyszer csak észrevettem, hogy nem ázik a fejem. Egy lány felém is tartotta az esernyőjét:)
Ebből is lehetne rendszert csinálni, mint a telekocsiból:)

Subculture 2008.08.10. 08:55:36

kutyavonat 2008.08.10. 08:28:24
félreértettél vmit, mert közvetlenül az automatánál nem lehet bankkártyát használni, csak neten lehet használni jegyvásárlásra, az automata csak előre kifizetett jegyet ad ki egy 10-jegyű számért cserébe (nagy bánatomra, mert az én bankkártyám nem alkalmas internetes vásárlásra)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.08.10. 09:10:15

nagyon jó
végre nem egy magyerfikázó blog

bár meglátjuk mi lesz belőle, így az index árnyékában

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.10. 09:42:02

De kedves.....!
Milyen jó olvasni ilyesmiről, pedig Isten látja lelkemet, így tettem volna én is! Hát nem ez lenne a természetes ?
Nem ezt hívjuk úgy, hogy empáthia, hogy felebarátság?
Ez a " jótett helye". Amiben hasonlót várunk. Ha így gondolkozna az emberiség java, milyen más is lenne az élet! / pl. a háborúkat is feledhetnénk!/

Tovafutottak, túl messzire gondolataim, ez már igencsak off, bár a jóság, a másik megértése, segítése, soha nem lehet "off", az életben legalábbis biztosan!

Köszönöm ezt az üdítő posztot, a jó érzést, a szám szegletébe csalt mosoly! :)

Éva 2008.08.10. 10:03:02

Dejóóó! Végre egy ilyen blog is. :)
Akkor gyorsan hozzáteszek egy történetet.
Tavaly a nyitott ablakon becsattant egy kismadár a kocsimba és én rendesen megijedtem, kacsáztam is egyet az úton.
Nagy volt a forgalom, el kellett mennem a következő keresztutcáig, hogy meg tudjak állni. Beálltam és rögtön bekanyarodott mögém egy másik autós. Abban a pillanatban kismadár huss, kirepült. A férfi mögöttem nem szólt, ki sem szállt, egyszerűen csak várt. Aztán, amikor, rövid időn belül elindultam, elindult ő is, és átintett a kocsiba.
Nem tolakodott, egyszerűen csak ott volt. Jóérzés.

gtecam 2008.08.10. 10:06:26

ilyen nincs! photoshop...

Donor 2008.08.10. 10:31:04

Tök jó ez a blog, mármint amiért indítottad.
Az átlagos blog mindig csak a problémákat veti fel amire megy a fikázás, meg a példálozás az ellenségeskedés.
De ház Magyarok vagyunk. Szeretünk sírni, panaszkodni, pedig ha a jót keresnénk nem a rosszat, sokkal boldogabbak is lehetnénk.

Tényleg kezdtem azt hinni ezek alapján hogy az ország 90%-a hülye, pedig saját tapasztalataim szerint inkább 90% normális, csak őket nem vesszük észre gyakran.
Persze mint emberek gyakran hibázunk, de alapvetően szerintem az emberek jó indulatúak.

Ez a blog mint népművelő szerintem sokkal hasznosabb lesz mint az összes együttvéve, mert az ide írogatók remélhetőleg tudatosan kezdik keresni a jó dolgokat és remélhetőleg gyakran kint lesz az index főoldalán.

Sok sikert!

LouisCyphre 2008.08.10. 10:54:11

Ha valahol, ahol körülötted sok, de minimum pár ember van (boltban, postán, BKV-n, piacon, sorbanálláskor, stb.), és mindemellett az adott környezet természetéből kifolyólag kicsi a mozgásuk (vagyis mondjuk nem egy aluljáróban), az esetek többségében egyszerűen nem tehetik meg, hogy ne szóljanak, ha kiesik v.mi a zsebedből, otthagyod a pénztárcát/telefont/bármit.
Nyilván, és ezt mindannyian tudjuk, magyarázni sem kell, miért.
Ezt nem ünneprontási céllal írom, még ha annak is hat. De ne legyenek illúzióink: ha egy ilyen szituban egy ember szól a kiesett tízezres miatt, ugyanez az ember nagy valószínűséggel (ismétlem: nagy valószínűséggel, azaz persze, hogy nem mindenki!) nem szólna, ha körülötte senki sem lenne, vagyis csak ő lenne a kiesett pénz egyetlen szemtanúja.

LouisCyphre 2008.08.10. 10:57:58

Még valami.
Kedves posztíró, nyáron ne legyen már a hat óra este! Még olyannyira süt a Nap, hogy picit még barnulni is lehet tőle...
És ha ez így van: este napozni...?!
Teccik érteni, ugye? :-)

masada 2008.08.10. 11:16:04

Sziasztok,

a múltkori vasárnap reggel történt egy nagyon szimpi dolog...elég korán reggel 6-7 lehetett amikor kocsidudálásra ébredtem...gondoltam már megint valaki a garázsbejárók elé parkolt vagy ilyesmi...de aztán kinéztem és láttam h 4 rendőr áll körül egy új Honda gépkocsit...már azt hittem feltörték vagy ilyesmi...a kocsi tulajdonosa a házunkban lakó hölgy nemsokára megjelent az erkélyen majd leszaladt nagy ijedtséggel...de mindössze csak annyi történt h elfelejtette felhúzni az ablakot...a rendőrök nagyon kedvesek...SZIMPATIKUSAK voltak...végül beültek a kocsiba és elhúztak...úgy értem ez lenne a munkájuk de ők 4en tényleg komolyan végezték...gratulálok uraim csak így tovább

4cgjrs 2008.08.10. 11:49:38

4 mobiltelefont találtam életemben eddig, talán nem véletlen.
Az elsőt eltettem, mert a barátomét, ami pont olyan volt, ellopták. (?!?)
A másodikat előbb megkérdeztem mennyit ér, aztán mikor tudtam hogy keveset, visszaadtam.

És akkor rádöbbentem, hogy lesül a képemről a bőr.

Az utolsó kettőnél fel sem merült, hogy mit tegyek vele. Nyertes lottóötöst sem tennék zsebre azóta.

Néha rámtör, hogy minden nap csak 1 jó dolgot kellene tenni. Ki tudja mi volt annak a filmnek a címe, amiben 3 emberrel kellett jót tenni, aztán annak is hárommal, stb.?

doctorpepper · http://csakapuffin.blogspot.com 2008.08.10. 15:26:31

4cgjrs: szerintem a film címe Pay it forward volt

Egyébként pedig szuper az ötlet! Jó ilyen történeteket olvasni, remélem, sok kommented lesz! Hajrá!

rennie 2008.08.10. 19:29:03

Minap a piacon többet adtam az árusnak a zöldségért, mint járt volna, figyelmetlenségből. Visszaadta! Ha nem teszi, soha nem jövök rá (pár száz forint volt a különbség), de ő becsületes akart lenni. Eredmény: máskor is hozzá megyek vásárolni!

Leeroy of SMV Design 2008.08.10. 19:52:11

Fekete Pestis 2008.08.09. 23:08:20

Hogy miért nem? Mert kedves honfitársaink lezúzzák, összefújják, feltörik, stb. az automatákat. Így nem lehet érdeke a MÁV-nak, hogy még több kárt nyeljen be...

mamatutu 2008.08.11. 08:18:01

Valaki szóljon már be az olimpiai hírek szerkesztőinek, hogy a jó híreket ne úgy közvetítsék, hogy Cseh Laci "csak" ezüstérmes lett Phelps mögött, és "csak" a negyedik helyre volt elég Boczkó teljesítménye... Hát rohadjak meg, de én baromi büszke vagyok rájuk így is és nem gondolom, hogy "csak" lehangolódni kellene sportolóink teljesítményén. "Csak" az arany számít érdemnek egy olimpián???? Miért kell az egyébként elképesztő, kiemelkedő teljesítményt savanyú, szánakozó hangvétellel, ilyen negatív felhanggal leközölni??? Hajrá Olimpikonok és igenis nagyon büszkék vagyunk Rátok!!!

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.15. 22:58:10

"mamatutu 2008.08.11. 08:18:01"

Igenigenigen!

A számból vetted ki !!!
S ezúttal, ez /is/ jó hír, mert nem a falatot,
csak a szót! :)))

Hajjjrá mieink, hajjjrá magyarok!!
süti beállítások módosítása