Térképet szerzett a jegyárus

Telepi János ,08:23

Az útbaigazítást nem nagyon lehet elrontani. Gyakorlatilag még nem találkoztam idegen helyen olyan emberrel, aki ne segített volna valahogy. Érdekes módon általában még a legelszántabb földreszegezett-tekintetűek is megállnak, mert az útbaigazítást kérőn látszik, hogy nem tarhálni akar. Szóval, ha valaki tájékozódni szeretne, szinte biztos, hogy csak szimpatikus emberekkel találkozik. Azért persze itt is vannak fokozatok, a "menjen egyenesen, aztán a sarkon kérdezzen meg mást"-tól egészen Fea történetéig.

Eger városa ugyanis rögtön az első pillanatban szerzett nála egy jó pontot, mert ezt írta nekünk:

Üdv!

Rövid meg egyszerű kis történet, de nekem nagyon jólesett. Szeptembertől egri leányka leszek, ott kezdem a fősulit. Júniusban felvételiztem, mert ez egy ilyen szak. Előtte pedig kb. 10 évesen, családdal és kocsival jártam Egerben. Most júniusban foglaltam szállást egy panzióban, aztán mivel azt megjegyeztem, hogy a hely nincs messze a vasúttól, úgy gondoltam, csak odatalálok valahogy. Az állomáson, már Egerben, találtam is várostérképet, de az csak a vasúttól a belváros felé eső részt mutatta, nekem pedig pár utcával lejjebb kellett volna mennem. Csak ezt még akkor nem tudtam. Végül úgy gondoltam, megpróbálom a jegyárusító hölgynél, hátha segít. Közöltem vele, melyik utcát keresem. Nem tudta ő sem, merre van, de keresett egy térképet. Ez a váróban lévőnek másolata volt, szóval azon sem volt rajta. Ezután eltűnt pár pillanatra, és visszajött egy másik térképpel, amin már megtalálta az utcát. Készségesen elmagyarázta nekem, hogy merre kellene mennem, aztán gondolt egyet, és fogta a térképét, bejelölte rajta a vasutat, meg a helyet, ahová mennem kell, és úgy elmagyarázta újra, aztán pedig mindenáron nekem akarta adni. Mindezt olyan gyorsan, hogy kérni sem volt időm. Végül mondtam, hogy eltalálok már térkép nélkül is, köszönöm, és nem hoztam el, de nagyon erősködött.
Azt hiszem, szeretni fogom azt a várost. Nagyon.

Fea

Hmm... milyen olcsó városmarketing, még projektmenedzser sem kell hozzá... Ráadásul jegyárusító az egyik főszereplő, pedig pfuj közlekedési társaság.

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr40637206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atolla 2008.08.28. 11:25:53

Hello!

Na ezért meg a gyönyörő városért Eger a nálam az favorit. Amikor csak tehetem visszajárok oda. Amúgy nem kell rögtön városmarketingfogásra gondolni a helyi mamika is két mp alatt útbaigazít térkép nélkül. Ja és életemben nem ittam olyan jó kapuccinot mint ott az egyik helyi kávézóban, és nem is volt drága.

Atolla

PTibor (törölt) 2008.08.28. 13:42:18

na ez az ami miatt határozottan tartom azt az állításomat, hogy a vidékiek jobb fejek. sajns pesten nem ilyen kedvesek az eberek, mert nyilván több szrt kapnak.. pedig pár kedves gesztus nagyobb "városmarketing"/"országimázs", mint akármilyen reklám

bolomba (törölt) 2008.08.29. 07:53:39

Mivel nem tudok meg irasban se viccet meselni ezert copy/paste; csakhogy hizlaljam en is a sztereotipiat:

Felszáll egy nő a villamosra, egy férfi azonnal feláll, és átadja a helyét.
- Fogadjunk, hogy maga vidéki - mondja a nő.
- Igen. Honnan tudja?
- Mert átadta a helyét.
- Fogadjunk, hogy maga meg pesti.
- Igen. Honnan tudja?
- Mert nem köszönte meg.

forras: www.nethirlap.hu/humor.php?l=1&p=18

vass 2008.08.29. 11:54:40

Én Eger mellett lakok és hát én se panaszkodhatok a segitőkészségre . Aki tud az segít...De hát jártam már Pesten nem egyszer, volt hogy útbaigazítást akartam kérni de vagy úgytesz mint aki meg se hallja vagy annyit dob hogy nem érek rá...

gf · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.08.30. 08:35:52

Érdekes, de a legmeglepőbb útbaigazítási sztorim nekem is Egerhez kötődik. Azért volt meglepő, mert pesten ilyen nem fordulhat elő. Nem találtuk az utunkat az állomástól, megkérdeztük, és a fiatalok elkísértek, közben kedvesen kérdezgettek, h mi a tervünk Egerben. Évekkel ezelőtt volt, de emlékezetes maradt. Egy pestinek.:-)

Fea 2008.08.31. 10:12:20

Hát, nem akartam a pestiek fájó pontjait megtalálni, és én nem is pesti vagyok, de annak örülök, hogy szerintetek ez Egerre jellemző. :)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2008.09.07. 16:11:24

ez a blog nagyon korrekt a sok negatív történet között!
süti beállítások módosítása