Szimpatikus féregjárat a Körúton

Telepi János ,12:40

Annak ellenére, hogy Hawking nagyjából visszavonta, úgy tűnik mégis lehet valami a párhuzamos univerzumok és féregjáratok elméletében. Mivel mással lehetne magyarázni, hogy az egyébként nem túl bizalomgerjesztő Podmaniczky utca és a Teréz körút sarka alig két héten belül kétszer telik meg szimpatikus magyarokkal?

Az első esetet saját szememmel láttam. A Podmaniczky utca belső, Bajcsy-Zsilinszky út felőli oldalán, a saroktól nem messze van egy non-stop bolt, ahonnan kitámolyogva irtózatosat esett egy részeg. A piásüvegek összetörtek, emberünk artikulálatlanul hörgött kigombolt kabátjában hemperegve a nedves betonon. Este hat óra körül volt, én munkából tartottam hazafelé, kissé váratlanul ért a látvány. Alig öt méterre a részegtől, a zebra előtt álldogáltam a tömegben, és eltelt az a kínos fél perc, amikor mindenki arra vár, hogy majdcsak megoldódik magától a helyzet. Itt viszont már látszott, hogy nem fog.

Épp elkezdtem magamban káromkodni, hogy megint én leszek a balek, akinek fél órát kell szobrozni a felültetett, járásképtelenül részeg ember mellett mentőre várva, mert persze ebben a rohadt városban mindenki lépi át ezt a szerencsétlent, mikor mögülem két fiatal srác indult el az öreg felé. Utánuk barátnőik. A két fiú lehajolt, a hóna alá nyúlt az egyébként önhibájából bajba jutottnak, az egyik lány vette elő a telefonját, a másik meg kérdezgette, hogy fáj-e valamije. A lámpa zöldre váltott, én elindultam a tömeggel, szóval nem tudom végül mire jutott a két szimpatikus pár. Aztán hazaérve kicsit lehülyéztem magamat.

Most meg mit találok az Indexen? Hát ezt:

 

Ugyanaz a kereszteződés. Kezdek gyanakodni: mi tesz működővé egy lepukkant átjáróháznak beillő végállomás-közeli pár négyzetmétert egy működésképtelen ország működésképtelen fővárosában? Biztos véletlen ez, hogy a szimpatikus embereknek épp arra van dolguk mostanában? Vagy a féregjáratok?

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr74956412

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommygun 2009.02.21. 14:41:05

Végre valami jó :)))

Beren 2009.02.21. 14:49:34

Jó ezt olvasni. Lehet, hogy van valahol kijárata az alagútnak?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.21. 15:31:39

Ez a legjobb magyar közéleti blog!

Csak sajnos kevés a poszt.... vajon, miért?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.02.21. 15:35:34

Apró örömök az életben... :) Még több ilyet.

bate · http://bateman.hu 2009.02.21. 15:38:09

Tényleg jó a blog. Habár némileg ront a vidám poszt összképén, hogy a fotón jól látszik, hogy volt néhány ember, aki lelkiismeretfurdalás nélkül hagyta magát tolni, buszostól, mindenestől.

Na ezeket én azért behelyezném egy fekete lyukba, aminek máshol van a vége...

jablonsky_master 2009.02.21. 15:47:17

nagyon egyszerű a dolog: budapesten ezerszer több a normális ember, mint ahogy az a blogok többségéből kiderül. csak a jó dolgok felett könnyedén elnéz az ember, pláne akkor, amikor megint talál magának valami fikáznivalót. pesti gyerek lévén én mindig szörnyülködve olvasom a különböző postokban, hogy így köcsög, úgy szemét, miközben itt élek harminc éve, és szinte csak azt veszem észre, amikor a vak embert átsegítik a zebrán, amikor az idős asszonyokat lesegítik a buszról, amikor a kerékpárost (mint engem is pl) beengedik az autósok - szóval csak így tovább ezen a blogon is. szebb lenne, ha nem csak mindig az árnyékot vennénk észre.

alternat 2009.02.21. 16:34:30

A balfaszok kaptak ingyenbérletet?

gothmog 2009.02.21. 17:18:49

1. HawkinG(!)
2. Attól hogy sokan szeretnek "tipikus magyar"-ozni, még nem minden magyar olyan, mint akikre rámondják.

Nem tudom máshol ez hogy van, de nálunk pl. ha a buszsofőr _megkéri_ az utasokat hogy próbálják meglökni a buszt valahogy, akkor leszállunk, és segítünk. Mert miért ne.
Magyarországról van szó, egyébként.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.02.21. 17:23:19

Húúúdeégő, tényleg Hawking, javítottam, bocsi :)

., (törölt) 2009.02.21. 17:23:57

Hát tévedsz. Nekem pl, az ott a végén. A második balról, egyáltalán nem szimpatikus:-)

Gazz 2011.01.18. 09:27:10

Én tegnap a kassza előtt sorban álltam az Arany János utcai CBA-ban. Hirtelen eszembe jutott, hogy kellene még két zsemle. Összeszedtem a sok cuccomat, ( egy csomó dolgot vettem) és elmentem a zsemlékért. Mire visszaértem a sor megduplázódott, viszont a mögöttem álló fiatalember mosolyogva intett, hogy fenntartotta a helyet. Nem hittem a szememnek, az egész napomat feldobta az eset.
süti beállítások módosítása