Röhögés helyett galambszart töröltek a járókelők

Telepi János ,10:33

A galambszar vicces dolog, főleg ha az, akit leszart a madár, jó sokáig nem veszi észre a kínos tényt. Körülbelül 10 éves korig nevet is az ember ezen, anyuka meg vagy neveli, vagy nem. Ha nem, vagy csak sikertelenül, akkor a gyerekből suttyó felnőtt lesz, aki még harminc évesen is képes oldalbabökni a haverját, hogy "nézmá', degáz, szaros a kabátja, muhaha". Ha viszont a nevelés sikerrel jár, akkor néha érezheti azt is, milyen, ha valaki hálásan köszönetet mond. Mint ebben a történetben:

Szia!

Nemrég láttam a blogot az Indexen, örülök, hogy lehet olvasni ilyen emberekről is. Én egy régebbi esetet osztanék meg veled.

A munkahelyemről mentem éppen ebédelni, amikor a Gerlóczy utcában nedvességet éreztem a fejemen. Gyorsan és mérgesen felnéztem a házra, mert azt hittem, hogy egy öregasszony locsolta a virágait figyelmetlenül, és én is kaptam a fejemre. Reflexből nyúltam a hajamhoz is, ekkor hallottam, ahogy két lány egyszerre kiált fel mögöttem: NE!!!

Kicsit megijedtem, odaszaladtak hozzám, nem nagyon tudtam mire vélni a dolgot, de mikor az egyik kezében megláttam a zsebkendőt, leesett miről van szó. Nincs mese, leszart egy galamb.

Zavarba jöttem, elrebegtem valami köszönetfélét, és el akartam venni a zsebkendőt, de nem hagyták. Azt mondták, hogy ha megengedem, ők majd letörlik, mert jobban látják, én biztos csak belenyúlnék. Furcsa sziutáció volt, de beláttam, hogy igazuk van. Közben oldódott a zavar is, végül jót nevettünk azon, hogy mennyire utáljuk a galambokat :-)

Ennyi csak, elköszöntek, de nekem feldobta a napom, hogy milyen rendesek voltak! Ha gondolod, rakd fel a blogra, bár a nevüket nem kérdeztem, így nem tudom nekik ilyen formában hálásan megköszönni a segítséget, és a délutáni jókedvet :-)

Üdv:

Hóha

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr87962602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása