Pezsgőt kap az integető kukás

Telepi János ,10:21

Önvallomással kell kezdenem: nem vagyok álnaiv, a világra folyton bután vigyorgó pozitívenergia-fundamentalista. ezért nyitottam magamnak egy virtuális dühöngőt is, hogy a balansz rendben legyen, egyszerre legyenek megírva a hülyék (a panellakó fajtából) meg a szimpatikusak (mindenki). Minimális tudathasadás, szerintem belefér. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a két blog majd összeér, és a "mocsokból" fogok történeteket átmenteni ide. Pedig ugye nem elképzelhetetlen.

 

Szóval, nem túl szimpatikus módon, viszont sajátos, kevéssé szerethető humorral fanyalogtam egy sort a panelblogon, hogy a kukások szemetek, mert hétvégén felébresztenek. Erre - érthető módon - érkezett egy lecseszős komment:

 

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél  2009.05.19. 14:42:44

A szolnoki kukásokkal nincs baj, sőt egyikőjük mindig integet is a kisgyerekeknek, akik lenyűgözve figyelik a kukásautó munkáját.

Azért a pénzért, ilyen meló mellett valakinek még erre is legyen ideje, ereje, kedve. RESPECT!

Az meg, hogy hétvégén hangosabb lenne??? Te komolyan gondolog ezt, hogy van egy külön program a hétvégi műszaknak, amit külön tréningen sajátítanak el??? Esetleg szerinted vizsgát is tesznek "hangosgörgetésből", meg "ütemre szavalásból"?

Nem vagy te normális, attól tartok...

 

A kritikát bírom, ezért felvettem a kapcsolatot a kommentelővel, hogy fejtené ki egy kicsit bővebben a történetet nekem. Túl sokat nem tett hozzá, de azért jó volt olvasni, hogy

 

Az integető kukásnak év végén majd veszek egy üveg italt, vagy valami hasonlót, és egyszer odaadom neki. A szimpatikus blogot nem valószínű, hogy olvassa, de az elismerés úgy gondolom, őt illeti.

 

Azért ez így rendben van, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr421144312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása