Szimpatikus szív iwiw + szimpi a Narancsban

Telepi János ,10:15

Én eddig azt hittem, hogy a "népszerű közösségépítő szolgáltatás" kizárólag teljesen blőd lánclevelek továbbítására, ingyen hirdetések közlésére, illetve a magukból hülyét csináló embereken való röhögésre szolgál. Éppen ezért nem is vagyok nagy iwiw-felhasználó, ez a lefutott a történet is csak most jutott el hozzám, egy kedves ismerősöm révén:

 

"Iwiwen kering, szerintem szimpi:

 

Helló, kérlek, írjátok ki az üzenőfalra minél többen, nem kamu, valóban én (Kovács Bálint) kérem, ma 2009. 09. 16-án. Találtam ma a Szentkirályi utcában, a Bródy sarkához közel az úttest közepén egy középfokú angol nyelvvizsga-bizonyítványt, Gál Tamás nevére, BME vizsga, 2002-es. Gál Tamás, keress meg, személyire visszaadom! Kovács Bálint, 0620 XXX XXXX

 

Kovács Bálint [Cibált Vánkos] :
Kérlek, aki kitette a nyelvvizsgabizonyítványos üzenetet, tegye ki ezt is: ma (2009. 09. 18.) reggel megtalált Gál Tamás, visszakapja a bizonyítványát. Köszönöm mindenkinek a segítséget, aki kitette, kérlek, terjesszétek, hogy már megvan, ne keringjen az üzenőfalon még három évig, adjuk át a helyet a szervkereskedelemnek meg a vérre váró kisgyerekeknek. Köszi, Kovács Bálint

 

Há' ennyi :)"

 

BÓNUSZ: alapvetően imádom a Magyar Narancsot, én onnan értesültem Schobert Norbert létezéséről, az első tévéműsoráról írt rettenetesen vicces kritika olvasásával (éééééés méééész, emlékszik még valaki?) Sosem gondoltam volna, hogy ugyanebben a rovatban (8 kis kritika) fogok szerepelni, azt meg végképp nem, hogy öt csillagból ötöt kapok. De most:

 

http://magyarnarancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=19830

 

Külön érdekes, hogy a szerzőt ugyanúgy hívják, mint az iwiw-es bizonyítványmegtaláló srácot. Akárhogy van is, a Narancsnak és Kovács Bálintnak külön köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr171403615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.09.24. 15:37:16

Igen, a két szerző ugyanaz :) Örülök a szereplésnek, főleg a cikk után :D

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.09.24. 19:00:58

Akkor beletaláltam! :) Köszönöm a pozitív kritikát, nem kis megerősítés az ilyen!

Figyeljél már ide! 2009.10.15. 09:15:15

Combino Man approves of this post.
süti beállítások módosítása