Iratok után nyomozott a teherliftkezelő

Telepi János ,10:18

Kellemetlen dolog, ha mindenünket ellopják, még akkor is, ha nincs nálunk túl sok pénz: az iratok pótlása ugyebár rengeteg időt vesz igénybe, nem beszélve arról, hogy elég sok pénzbe is kerül mindent újra beszerezni. Még szerencse, hogy Budapest nemcsak az édesszájú tolvajok, hanem a szimpatikus teherliftkezelők városa is egyben. Szaffy-tól érkezett az alábbi sztori.

 

Kedves Bloggazda!

Tegnap esett meg velem az alábbi történet, gondoltam megosztom veled. Péntek este szórakozni voltam a barátaimmal. Egy családias söröző-étteremben ültünk egy nagy asztalnál kb. 20-an. Kimentem a barátnőmmel és a párommal a bárpulthoz, hogy fizessünk. A táskám ottmaradt a széken. Mivel valakinek útban lehetett, kiakasztották egy szék karfájára. Valószínű innen lopták el. A pénztárcám nem volt benne, de a két telefonom, az irataim, a filofaxom és egy csomó
személyes tárgyam igen.

Hétfőn munka után éppen a Blaha Lujza téren voltam, mikor csörgött a telefonom. Édesanyám hívott, hogy egy Osvát utcai építkezésen megtalálták a táskámat. Kaptam egy telefonszámot, amit felhívva egy nagyon kedves teherlift kezelő ferfi elmagyarázta, hogy hogyan jutok oda (két sarokra voltam) :). Tényleg az én táskám volt és a telefonokon és a barátnőmtől kapott csokin kívül nem hiányzott belőle semmi. Meglettek a személyes dolgaim, az irataim, minden.

Ezúton is szeretném megköszönni az építkezésen dolgozóknak, a kedves teherlift kezelőnek, hogy vették a fáradságot és kinyomozták az elérhetőségemet, hogy visszaadják a dolgaimat. Rengeteg rohangálástól és költségtől mentettek meg. De azt hiszem, hogy visszamegyek még a héten és viszek nekik ajándékba egy kis kontyalávalót.

Szaffy.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://szimpatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr42729464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Billabong 2008.10.24. 10:44:02

hát tényleg kedves hogy nyomozgatott az elérhetőséged után...nekem egyszer egy kedves öreg bácsi találta meg a telefonomat...felhívta róla anyámat és aztán már mehettem is érte...a jó kis Tokaji Aszút meg alig akarta elfogadni érte:D
süti beállítások módosítása